.

.

środa, 19 listopada 2014

Cydr Miłosławski - jabłkowy oraz Klasztorne piwo z Jabłonowa,



Dziś wziąłem na gorący ogień piwo z Browaru Fortuna, a dokładnie Cydr Miłosławski. Piana nie utworzyła mi się żadna, więc minus na początek. Zapach delikatny, czuję bardziej winną woń. Bardzo słodkie, taka oranżada trochę. Myślę, że byłby dobry na wypicie duszkiem w gorący, letni dzień. Jakoś nie zachwycił. Alk. 4,5%.



Niespełniony Cydrem postanowiłem zdegustować drugie piwo  Zastanawiałem się które piwo wybrać na kolejny podbój smaków. Padło na piwo klasztorne z Manufaktury Piwnej browaru Jabłonowo. Bardzo ładna barwa. Bursztyn wchodzący w brąz. Piana obfita, drobne bąbelki. Długo się utrzymała. Pięknie pachnie, słodko. Miałem wrażenie, ze pachnie suszem. Lekkie przypalenie. Nie lubię go, ale wyjątkowo mi nie przeszkadzało. Przebijają się zioła, śliwka i ten susz właśnie. Goryczka znikoma. Wysycenie średnie. Pije się bardzo przyjemnie. Polecam. Alk. 6,4.

Zdjęcia pochodzą ze starego albumu na fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz