.

.

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Biało czerwone barwy.

No to mieliśmy dziś przedsmak upałów, które w tym tygodniu mają nam mocno dopiec. Średnio mi się uśmiecha funkcjonować w temperaturach 37 stopni, a takie mają nadejść. Na upały bardzo dobrym stylem są pszeniczniaki. Dzisiaj bardzo patriotycznie, bo w polskich barwach. Z wielką przyjemnością sięgnąłem po piwo pszeniczne o wspaniałej nazwie POLSKA PSZENICA. Uwarzył ją browar Reden ze Świętochłowic. Zalany potem, odkapslowuję to cacko. Do dzieła.







Kolor: ciemne złoto, zmętniony.

Piana: biała, drobna, ładna koronka, trwała.

Zapach: bogaty, wyczuwam dobrą słodowość, banany, goździki, karmel i lekki chlebek. Klasyka.

Smak: Niesamowite, tak dobrze dawno nie było. Piękne banany, jest wyraźny goździk, do tego podbudowa słodowa na bardzo dobrym poziomie. Lekki kwasek, jest chlebowość. Goryczka znikoma.

Wysycenie: średnie ku wysokiemu.

Opakowanie: Piękne. Bo jak inaczej może być coś co ma barwy Polski? Jest bardzo proste, ale w mój gust całkowicie podchodzi. Oryginalny kapsel dopełnia dobre wrażenia.

Uwagi: Piwo niesamowicie orzeźwiające. Jest to wg mnie klasyka weizena. Naprawdę odnajduję w nim wszystko co może charakteryzować ten styl. Dla mnie super. W legendzie czytamy: Uwarzone w 100% z naszych rodzimych m.in. na pierwszych płynnych polskich drożdżach do piwa pszenicznego FM-41 ( gwoździe i banany) gdańskiej firmy Fermentum Mobile. Chmielone naszym Lubelskim :) Ekstrakt 12 Plato, alkohol 4,6 %. Polecam serdecznie, brawo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz