.

.

sobota, 1 sierpnia 2015

Słoneczne lekkie :)

Przetestujmy lekkie piwo, które w ciepłe i gorące dni, które mają wkrótce znowu nadejść, sprawdzi się doskonale. Na język wziąłem piwo SUMMER ALE z browaru Wrężel uwarzone w Zarzeczu. Dzisiaj moja ukochana Córcia ma chrzest, więc jest to podniosły dzień. Nie będę się za dużo rozwodził, ale piwo zdaje się być naprawdę niezłe. Spróbujmy zatem. Wybaczcie jakość zdjęcia, ale  w pomieszczeniu gdzie zawsze je robię, zasnęło moje dziecko i przeniosłem się z piwem na balkon. Tam wykonałem fotkę, ale nie jest najlepszej próby. Do dzieła.






Kolor: jasnobursztynowy, zmętniony.

Piana: Obfita, drobniutka, piękny lacing, trwała.

Zapach: Piękny, żywiczno-cytrusowy, z przewagą grejpfruta. Lekka słodowość.

Smak: Wyraźna słodowość, iglaki, cytrusy i żywica. Dobra, dość mocna goryczka, lekko ściągająca.

Wysycenie: niskie ku średniemu.

Opakowanie: średnie. Nic nie urzeka, na plus łady żółty kolor, który nadaje lekkości. Również na plus oryginalny kapsel, co nie jest regułą w crafcie.

Uwagi: Piwo dobrze pijalne i orzeźwiające. W sam raz na lato. Bardzo dobre wrażenia po jego wypiciu. Ekstrakt 12 Pato, alkoholu 5%, goryczka na poziomie 42 IBU. Użyto chmieli Simcoe, Columbus i Mosaic.Drożdże Safale Fermentis US-05. Do tego chmielone na zimno.Miłęj soboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz