.

.

wtorek, 1 grudnia 2015

Tamdaradam,Tamdaradam, ogłaszam ROCZNICĘ :)

Niestety, ale muszę napisać, choć obiecałem Wam film. Złośliwość rzeczy martwych to rzecz znana nie od dziś. Nie będę się, w takim razie, nad tym długo rozwodzić. Żeby mi jednak nie minął dzisiejszy dzień postanowiłem na szybko ująć to, co miało być w filmiku. Otóż, dnia 1 grudnia Roku Pańskiego 2014 założyłem blog i ukazała się na nim pierwsza degustacja wg kryteriów oceny. Nie mówię tu o zakładce listopad z tamtego roku, gdzie umieściłemstare zdjęcia z facebookowego albumu o piwach. Rok minął bardzo szybko, prawie przespałem rocznicę. :) Rok w którym z wielką przyjemnością opisywałem dla Was piwa. Jedne były świetne, drugie do bani, ale doświadczenie zdobyte te same - bezcenne. Bardzo cieszy mnie fakt, że dostałem wiadomości w których piszecie miło i zachęcająco do dalszej pracy. Widzę, że niektórzy znajomi zainteresowali się piwem bardziej, jeśli miałem w tym choć trochę wkładu, jestem przeszczęśliwy. Pojawiłem się w gazecie, dostałem od Was wiele piw do degustacji. Za to wszystko bardzo, bardzo dziękuję. Od nowego roku postaram się wrzucać filmiki. Od czasu do czasu pojawią się jrównież opisy, ale zasadniczo będę się starał, aby były to filmy, które będą mieścić się w granicach 10 minut. Co może być dla mnie trudne :D






Dlatego, że mam dziś pierwszy roczek, więc jestem świeżynką na placu boju blogerów piwnych. ;) W związku z tym postanowiłem zrobić równie drobny konkurs i małą niespodziankę. A widzicie ją na zdjęciu :) 3 piwka i szklanka IPA Glass powędruje do osoby, która prawidłowo odpowie na 3 banalne pytanka. Następnie wpiszą odpowiedzi pod postem lub na fanpage na fb. Z osób, które to zrobią rozlosuję zwycięzcę. Spiszę każde nazwisko na kartkę, wymieszam i wyciągnę tego, kto napije się ze smakiem tych piw :) Pytania brzmią:
1. Jakie piwo opisałem po raz pierwszy na blogu ( wg kryteriów: kolor, piana itd.)
2. Dlaczego Piwo z Kurakiem?
3. Jaki jest cel mojego bloga?

Zachęcam Was w takim razie do zabawy, jak nikt się nie zgłosi, piwka wypiję sam :) Nie zmarnują sie :) Życzę Wam miłego wieczoru. Aaaaaaa, bym zapomniał, rozwiązanie konkursu i podanie zwycięzcy ogłoszę w sobotę o godz. 15:00. Do zaś i dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, subskrybcję na YT i każde dobre słowo :)

5 komentarzy:

  1. 1.Opolski browar "Słociak", o nazwie "Opolskie jasne". To piwko to lager z mętnym, złotym kolorem. Pianka bardzo dobra, twarda i zbita. Zapach nie przypadł do gustu, smak trochę zbyt kwaskowaty. Słaba goryczka, za to wysokie wysycenie. Etykietka jako element lokalnego patriotyzmu. Pomimo tych minusów, piwko nawet znośne.
    Oczywiście jest to pierwsze piwko, które było opisane 1 grudnia, a nie wklejone z fejsbuka :)

    2.Kurak od nazwiska :) a że swoją drogą piwo pasuje do obiadu z kurczakiem, więc się dobrze składa :)

    3.Promocja degustacji dobrego piwa, a nie tylko bezmyślnego spożywania napoi piwopodobnych bez chmielu w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3cd I oczywiście promocja kultury picia :) robienie z tego sztuki

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pytanie podchwytliwe, bo pierwsze na blogu wstawiles z fb, ale zaryzykuję i napisze to piwo, które faktycznie napisałeś jako pierwsze na blogu; słociak, niebieska etykieta i ładna malutka butelka.
    2. Kurak wzięło się od nazwiska i pseudonimu z młodzieńczych lat :P
    3. Piszesz, bo lubisz piwo, chcesz zachęcić innych do degustacji, i masz wymówkę żeby pić piwo trzy razy w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzysztof mnie wyprzedził z odpowiedziami. Gratuluje bloga i zachęcam do wrzucania tego na ngopole.pl - kody przekażę. Piwo chętnie się napiję w większym gronie nie koniecznie Tyskim Groniem;)

    OdpowiedzUsuń