.

.

niedziela, 22 listopada 2015

100 %.

Tak jak obiecywałem, wracam w koeljnych degustacjach. Powiem szczerze, że czasami przerwy robią zdecydowanie dobrze. Sensoryka się wyostrza, chęci są znacznie większe. Lubię to. Dzisiaj wróciłem trochę senstymentalnie do opolskiego festiwalu. Sięgnąłem po butelkę, którą nabyłem podczas miłego spędzania czasu na piciu dobrego piwa. Z półki zaś wyciągnąłem festiwalowy kieliszek z nadrukiem OPOLFEST. Niech służy. A wspomniana butelka to STOPRO z browaru Dr Brew w stylu Merican Pils. No to jedziemy, bo gardziel suchy po tak długim czasie :)








Kolor: trochę herbaciano-bursztynowy.

Piana: drobniutka, ecru, trwała, ładna koronka.






Zapach: słodki, egzotyczne owoce, lekka metaliczność.

Smak: słodycz mocna, zioła, karmel, nuty owocowe. Goryczka słaba.

Wysycenie: średnie.

Opakowanie: Niezłe, wygląda dobrze. Kapsel czarny golas. Dobrze opisana etykieta. Dominuje czerń i biel, czyli połączenie świetne.

Uwagi: Nie powiem żeby to piwo było super. Przeciętny pils. Nie zrobiło wrażenia. Uwarzone zostało dla internetowego sklepu z ubraniami Stoprocent. W ogóle jego przekaz jest taki żeby żyć i robić wszystko na 100 %. Ekstrakt 12,1% Blg, alkoholu 5%. IBU: 39. Chmiele to Citra, Magnum, Lubelski, Mosaic i Zatecki. Trzeba przyznać, że jest orzeźwiający. Na środę chciałbym zdegustować dwa piwa z pewnej "stajni" o różnych smakach :) Zobaczymy czy wyjdzie :) Tymczasem miłego dnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz