.

.

sobota, 21 listopada 2015

Cierpliwości :)

Dawno mnie nie było, ale od poniedziałku wracam. Niestety, czasami jest w życiu tak, że trzeba poogarniać niektóre tematy żeby móc robić inne :) Dzisiaj otrzymałem ciekawy czteropak, który z chęcią wychylę za jakiś czas. A piwa ciekawe, nie powiem. :) I nagrodzone. Szacun.  Powoli będę się przymierzał do tego, aby większość degustacji filmować i wrzucać filmiki na YT. Powiem Wam szczerze, że najzwyczajniej w świecie nie chce mi się pisać. Wolę mówić na żywo co odczuwam i jak widzę dane piwo. Jednak całkowicie z pisania nie zrezygnuję. Wraz z nowym rokiem chciałbym trochę udoskonalić bloga i zarazem porobić parę ciekawych rzeczy. Czy się uda? Mam nadzieję. Tymczasem trzymajcie się i do poniedziałku na blogu. Pozdrawiam. To miłe , że parę osób napisało co z blogiem :)


Mój dzisiejszy prezent :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz