.

.

środa, 18 marca 2015

Niedźwiedzie smaki.

Spacerując z rodziną po urokliwym Gdańsku, natknąłem się na rosyjską restaurację. Z racji tego, że pora była obiadowa, postanowiliśmy posilić się właśnie w niej. Dostając menu zwróciłem uwagę na napoje alkoholowe ;) Jakoś tak wyszło :) Zdegustowałem tam dwa piwa, o tym drugim napiszę wkrótce, więc póki co, przedstawiam znane wszystkim piwo. Mianowicie zamówiłem BIAŁEGO NIEDŹWIEDŹIA z browaru Chernihvskyj.







Kolor: bardzo ładny - jasnozłoty, mętny.

Piana: średniopęcherzykowa, biała, nietrwała.

Zapach: niesamowicie słodki, miód,

Smak: baza słodowa na dobrym poziomie, wyraźnie czuć miód, bardzo naturalnie to smakuje. Nie taki chemiczny, ale właśnie świeży miód. Goryczka bardzo słaba. Musiałem trochę odczekać, bo piwo było za bardzo schłodzone.

Wysycenie: słabe.

Opakowanie: Niedźwiedź polarny spogląda na nas z butelki :)  Złote kolory etykiety mogą przywodzić na myśl właśnie miód, którego nie pożałowano. Bardzo oryginalny kapsel z głową misia. W ogóle ten zwierzak jest kojarzony jako symbol Rosji, jest silny i twardy.

Uwagi: Całkiem dobre piwo. Może i trochę za słodkie, ale w ten dzień mi to w ogóle nie przeszkadzało. Piękne miasto Gdańsk zawsze, ilekroć w nim jestem oczarowuje swoim pięknem. Ma w sobie coś wyjątkowego. Alkoholu 4,8 %. Za jakiś czas streszczę moje wrażenia i doznania z drugiego, ciekawego piwka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz