.

.

wtorek, 21 lipca 2015

Polski czas.

Długo już nie było nic polskiego na blogu. Oj, długo. Pora to zmienić, w sobotę ostatnie angielskie piwo. Później rozpoczynamy mega wycieczkę po polskich craftach :) Kurak w końcu był na zakupach, ciężko się zdecydować jakie piwka wybierać, gdy wybór jest tak duży. Ale dokonałem go i jestem mega zadowolony. Stałem się posiadaczem kilkunastu, niezwykle ciekawych piw. Od poniedziałku zaczną się ukazywać ich recenzje. A dzisiaj również w barwach narodowych, a mianowicie browar Braniewo przedstawia BRANIEWO JASNE PEŁNE. 







Kolor: złoty.

Piana: niezbyt trwała i obfita, kremowa.

Zapach: całkiem przyjemny, lekko chmielowo, ale też dosyć słodko.

Smak: Słodkie, goryczka niska. Trochę żelazne, z lekkim kwaskiem pod koniec.

Wysycenie: średnie.

Opakowanie: nie jest brzydkie. Bardzo ładny kapsel.

Uwagi: Nie mam szczególnie dużo uwag. Piwo fajnie weszło w upał. Minus za te żelastwo w smaku. Ogólnie jednak przyzwoite. Takie trochę z niego jasne pełne jak ze mnie Papież, ale już nie narzekajmy. W skwary smakuje nie najgorzej :) Zauważam coraz większe zainteresowanie dobrym piwem wśród swoich znajomych. Bardzo to cieszy i daje szansę , że i oni zostaną beer geekami :D Zdrowie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz