.

.

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Słodka wiśnia.

Coś mnie naszło na piwo, które charakteryzowałoby się dużą słodkością i wyraźnym smakiem owoca. Przegrzebałem schowek i znalazłem coś w sam raz na moją zachciankę. Browar Fortuna w Miłosławiu ma swoją słynną serię piw smakowych. Tym razem padło na FORTUNĘ WIŚNIOWĄ. Muszę przyznać, że ogólnie nie przepadam za tego rodzaju piwami, ale dziś miałem na nie wyjątkową ochotę. Więc do dzieła. Otwieracz w ruch.





Kolor: bardzo sympatyczny, taki właśnie rubinowo- wiśniowy, lekko wpadający w mocno zaparzoną herbatę.

Piana: nietrwała, drobne i średnie pęcherzyki, ciemna biel, co nie co zostało na szkle.

Zapach: piękna wiśnia na pierwszym planie, słodowość wyraźna, po czasie czuć zapach przypominający trochę syrop wiśniowy.

Smak: bardzo słodkie, czuć ten wisienny posmak. Goryczki nie uraczy się w tym piwie :)

Wysycenie: dość mocne, trochę lekko szczypiące w język.

Opakowanie: Fajne, intensywne kolory, ładnie się komponują ze złotymi ramkami, niezły - firmowy kapsel, jest w porządku.

Uwagi: Zdecydowanie jestem spełniony, otrzymałem to, czego w danej chwili od niego oczekiwałem. Miłosław ma zdecydowanie dobrą serię. Pije się lekko, bardzo szybko znika i w ogóle tego nie czuć. Bardzo pijalne. Nawet bym powiedział, że orzeźwia. Alkoholu 5,1 %, ekstraktu nie podano, więc minus. Ogólnie piwo polecam, jest dobre.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobre, aczkolwiek z oferty Fortuny najlepsze jest Czarne, potem długo długo nic, Śliwkowe i inne :)

    OdpowiedzUsuń