.

.

niedziela, 18 stycznia 2015

Urząd konsularny ma dobrego pracownika.

Czekają na mnie już nowe piwka, które właśnie dotarły. A są naprawdę ciekawe i już się nie mogę doczekać ich konsumpcji :) Dziś postanowiłem, że przedstawię Wam piwo z browaru Sulimar z Piotrkowa Trybunalskiego o nazwie KONSUL PILS. Piwo jest ogólnodostępne w sieciówkach. No zobaczym, co to za twór :)





Kolor: ładny, jasnozłoty.

Piana: biała, dość zwarta, drobnobąbelkowa, ale szybko się podziurawiła. Do końca się utrzymała w postaci korzucha, bardzo ładnie "ubrudziła" szkło.

Zapach: intensywny, słodowy, z wyczuwalnym chmielem i lekkimi cytrusami. Bardzo przyjemny. Lekki diacetyl.

Smak: muszę przyznać, że jest dość chmielowy i słodowy. Goryczka początkowo słaba, pod koniec jest nawet konkretna. Wydaje mi się, że wyczuwam delikatną metaliczność, po sprawdzeniu nie byłem już taki pewien. Coś tam majaczyło.

Wysycenie: mocne.

Opakowanie: Jak na średniaka w porządku. Chłopaki na etykiecie czuwają nad warzeniem ;) Jest przejrzyste. Skromne.

Uwagi: Jakoś specjalnie nie ma się czego czepiać. Wiadomo, że nie jest to nieziemskie doznanie, ale naprawdę ok. Minus za zieloną butelkę, rzecz jasna. Kapsel czarny jak smoła :) Alkoholu 5%, ekstraktu 14,5 Plato. Po ciężkim dniu fajnie wchodzi, dość szybko. Jestem z niego zadowolony, spełnia swoją powinność. Konsul na mocną czwórkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz